
Τι είναι πραγματικά η ομορφιά;
Ζούμε σε έναν κόσμο που μας μαθαίνει να κυνηγάμε την τέλεια εικόνα. Μα άραγε...
Η ομορφιά βρίσκεται στο πρόσωπο ή στην ψυχή; Πόσες φορές προσπεράσαμε έναν όμορφο άνθρωπο επειδή η καρδιά του ήταν άδεια και πόσες φορές μια καλή καρδιά έκανε κάποιον να λάμπει περισσότερο από κάθε εξωτερική εμφάνιση; Αν αύριο χάναμε την εξωτερική μας ομορφιά, τι θα έμενε από εμάς;
Η αληθινή ομορφιά δεν φαίνεται στον καθρέφτη. Φαίνεται στον τρόπο που αγαπάς, που συγχωρείς, που νοιάζεσαι, που στέκεσαι δίπλα στον άλλον όταν όλοι οι υπόλοιποι φεύγουν.
Εσείς όταν κοιτάζετε έναν άνθρωπο, τι βλέπετε πρώτα; Το πρόσωπό του ή την καρδιά του;