Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

 


Σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος. Ο λόγος; Έλαβα ένα μήνυμα που μου γνωστοποιούσε ότι ο Θεολόγος καθηγητής του 1ου Πρότυπου Λυκείου Θεσσαλονίκης κ. Τσιρέβελος Νικόλαος, στα πλαίσια του μαθήματος του, έδωσε σε μαθητές της Α΄Λυκείου δυο μικρά κείμενα μου με τα οποία ζητούσε να εμπνευστούν και να δημιουργήσουν ζωγραφιές, ποιήματα και διηγήματα. Το αποτέλεσμα ήταν θαυμαστό.
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον καθηγητή κ. Τσιρέβελο που επέλεξε τα ταπεινά κείμενα μου ώστε να εμπνεύσει τα παιδιά της Α΄Λυκείου σε ένα γόνιμο προβληματισμό και τόσο θαυμαστή δημιουργία. Ευχαριστώ όμως και συγχαίρω και τα παιδιά μας, που μέσα από τα κείμενα εξέφρασαν την ομορφιά που κρύβουν μέσα τους. Γιατί πάντα ένας ήχος, μια εικόνα, ένα κείμενο, γίνεται αφορμή να φανερωθεί αυτό που ήδη υπάρχει μέσα μας. Και στους μαθητές αυτούς όπως θα δείτε υπάρχει πολύ φως και Θεός.
Δείτε τι δημιούργησαν τα παιδιά στα linκs που παραθέτω…..