Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ

 

Εσύ λες: «Αυτό είναι αδύνατον!»
Ο Θεός λέει: «Μαζί μου τα πάντα είναι δυνατά.»

Εσύ λες: «Είμαι πάρα πολύ κουρασμένος!»
Ο Θεός λέει: «Εγώ θα σε αναπαύσω».

Εσύ λες: «Κανείς δεν με αγαπάει».
Ο Θεός λέει: «Εγώ σε αγαπώ».

Εσύ λες: «Δεν μπορώ να προχωρήσω!»
Ο Θεός λέει: «Αρκεί σοι η χάρις μου, η γαρ δύναμίς μου εν ασθενεία τελειούται» (Β’ Κορ. 12, 9).

Εσύ λες: «Δεν καταλαβαίνω τον κόσμο γύρω μου».
Ο Θεός λέει: «Εγώ θα κατευθύνω τα βήματά σου».

Εσύ λες: «Δεν μπορώ να το κάνω αυτό.»
Ο Θεός λέει: «Μαζί μου μπορείς τα πάντα» .

Εσύ λες: «Δεν είμαι αρκετά ικανός».
Ο Θεός λέει: «Εγώ είμαι ικανός, να σε πλουτίσω με όλα όσα σου χρειάζονται».

Εσύ λες: «Αυτό (που μου συμβαίνει) δεν θα με ωφελήσει». 
Ο Θεός λέει: «Αυτό θα σε ωφελήσει».

Εσύ λες: «Δεν μπορώ να συγχωρήσω τον εαυτό μου».
Ο Θεός λέει: «Εγώ, σε συγχωρώ».

Εσύ λες: «Δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω αυτό».
Ο Θεός λέει: «Θα σου παράσχω όλα όσα σου χρειάζονται. »

Εσύ λες: «Φοβάμαι».
Ο Θεός λέει: «Δεν σου έχω δώσει πνεύμα φόβου».

Εσύ λες: «Είμαι συνέχεια φορτωμένος με μέριμνες και απογοητευμένος».
Ο Θεός λέει: «Ανάθεσε σε Μένα όλες σου τις μέριμνες».

Εσύ λες: «Δεν έχω αρκετή πίστη.»
Ο Θεός λέει: «Εγώ δίνω στον καθένα το δικό του μέτρο πίστης».

Εσύ λες: «Δεν είμαι αρκετά έξυπνος».
Ο Θεός λέει: «Εγώ σου δίνω σοφία.»

Εσύ λες: «Αισθάνομαι μοναξιά».

Ο Θεός λέει: «Δεν θα σε εγκαταλείψω ποτέ».