Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

TO MEΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

 

Σήμερα οι άνθρωποι ζητούν να τους αγαπούν και πολλές φορές το απαιτούν κιόλας. Αλλά η αγάπη δεν απαιτείται, δεν επιβάλλεται και δεν μπαίνει σε καλούπια.

Η αγάπη είναι ελεύθερη, εμπνέεται και υπάρχει διάχυτη σε όλη την πλάση. Αρκεί να παρατηρήσουμε όλη την φύση, τα φυτά και τα ζώα και θα κατανοήσουμε το μεγαλείο της. Για παράδειγμα ας παρατηρήσουμε πόσο όμορφα και πιο γρήγορα φυτρώνουν τα λουλούδια αν τους δίνεις αγάπη. Ή ακόμη ας παρατηρήσουμε ένα ζωάκι (σκύλο, γάτα) πόσο χαρούμενο είναι όταν το αγαπάς και του προσφέρεις μια αγκαλιά, ένα χάδι κ.ο.κ.

Η Αγάπη κρύβεται παντού. σε ένα ηλιοβασίλεμα, στη βροχή, στο χιόνι μα προ παντός στις ψυχές των ανθρώπων. Αφού όλα ο Θεός τα εποίησε με ΑΓΑΠΗ. Αλλά εμείς ψαχνόμαστε και την αναζητούμε απεγνωσμένα δώθε και κείθε. Η Αγάπη βρίσκεται στην προσφορά, στην αλληλεγγύη, στην συγχώρεση, στη μετάνοια.

Εδώ θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία μου, που πραγματικά μου έμαθε ότι η Αγάπη κρύβεται παντού αρκεί να την δεις. Κάποια στιγμή ένα τετραπληγικό κορίτσι, όπου έρχεται σε κάποιο πρόγραμμα ΑΜΕΑ όπου είμαι εθελοντής, ενώ δίδασκα την παραβολή του Καλού Σμαρείτη, μου είπε: “Κύριε Γιώργο μπορώ να πω λίγο κάτι”: “Ναι πες μου Ιωάννα” της απάντησα. “Εγώ έχω πάρει πολύ αγάπη στην ζωή μου και θα ήθελα να προσφέρω αγάπη στους πρόσφυγες της Ριτσώνας. Θέλω να πάμε με ένα λεωφορείο και να τους πάμε φαγητά, ρούχα και ότι άλλο μπορούμε”!

Τα λόγια αυτά πραγματικά με συντάραξαν και με έκαναν να κλάψω. Αλλά με έμαθαν το μεγαλείο τηςΑγάπης που βρίσκεται παντού.

Συντάκτης -Γεώργιος Πρατζίκος

Θεολόγος