Κυριακή 13 Αυγούστου 2023

ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ!

 



Μαθετε να αγαπατε την Παναγια!
Ο Χριστος δεν της χαλαει ποτε χατηρι!
Δεν υπαρχει τιποτα που να μην υποκλινεται μπροστα της!!!
Δεν υπαρχει αλλος να σας αγαπαει περισσοτερο!!!
- Να έχετε μια εικονα της Παναγίας κοντά στην πόρτα
Μπαίνετε.. Βγαίνετε να λέτε
ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΟΥ ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ και να απαντατε......
Να την εχεις παιδάκι μου!
Αφηστε μια θεση... ενα δικαιωμα στην καρδια σας για την Παναγια μας...
Εκεινη θα φερει μαζι της τον Παραδεισο !!!
-Η Παναγία μας , η Κυρια και Δεσποινα του σύμπαντος κόσμου...
περιερχεται την οικουμένη με το αναστημενο σωμα της ... και σαν μανα σκεπάζει, διαφυλαττει, εμπνέει, συμπαράστεκεται τον άνθρωπο, αναζητωντας αφορμές στην προαιρεση του για να γίνει θερμη ικετης του στον Θρονο του Κυριου Ιησού Χριστου.
Οι προσευχες μας σε αγαπημένους ειναι επίσης σπουδαια αφορμη θερμοτατων πρεσβειών
Στεκεται μπροστά στον Κυριο και λεει...
-Κυριε μου, Υιε μου και Θεε μου...σωσε την ταδε ψυχη...
Ο Κυριος απαντα...
-Δεν γίνεται Μητερα μου, δεν εχει μετάνοια.
Η Παναγία μας ξαναλέει...
-Κυριε μου, Υιε μου και Θεε μου...δωσε του εσυ μετάνοια...
Ο Κύριος απαντα
-Δεν γίνεται Μητερα μου, δεν την επιθυμεί.
Η Παναγία μας ξαναλέει...
-Κυριε μου, Υιε μου και Θεε μου...δειξε του εσυ γιατί πρεπει να επιθυμεί την μετάνοια...Δι ευχων και των αδερφων του...
Και άρχιζει με το αναστημενο σωμα της , ατελειωτες μετανοιες μπροστά στον Θρόνο.
Τοτε σηκώνεται ο Κυριος...την πιανει απο το χερι...
και της λεει...
-Σηκω Μητερα Μου, οτι θες εσυ θα γινει!!
Γερων Μελετιος-Αγιορείτης Μοναχός