Να
θαυμάζεις τον Κύριο, βλέποντας την Κτίση. Και αν από όσα βλέπεις, είναι
κάτι ανώτερο από τις νοητικές σου δυνατότητες και δεν μπορείς να
καταλάβεις το γιατί δημιουργήθηκε και πάλι να δοξάσεις τον δημιουργό Θεό, διότι η σοφία που υπάρχει σε όσα έγιναν, είναι ανώτερη από την διάνοιά σου.
Να μην λες λοιπόν, για ποιό λόγο έγινε τούτο ή εκείνο. Ή σε τί
χρειάζεται τούτο ή εκείνο; Διότι κάθε ένα είναι χρήσιμο, έστω και αν
αγνοούμε το λόγο της υπάρξεώς του. Όταν μπαίνεις σε ένα ιατρείο και
βλέπεις πολλά ιατρικά εργαλεία, θαυμάζεις για την ποικιλία τους, παρόλο
που δεν ξέρεις, σε τι χρησιμεύει κάθε όργανο. Έτσι να κάνεις και για την
κτίση του Θεού. Όταν βλέπεις πολλά ζώα και βότανα και φυτά και άλλα
πράγματα, που δεν ξέρεις σε τι χρησιμεύουν, να θαυμάζεις την ποικιλία
της δημιουργίας και να δοξάσεις γι' αυτήν τον αριστοτέχνη Θεό, που ούτε
την χρησιμότητα όλων σου φανέρωσε, αλλά ούτε και όλα σου τα άφησε
άγνωστα.
Ιερός Χρυσόστομος
Η
φωτογραφία από τα δύο μικρά ζώα τραβήχτηκε στην Κύπρο και
συγκαταλέχθηκε ανάμεσα στις καλύτερες του διεθνούς διαγωνισμού
φωτογραφίας «The Perfect Moment Photo Contest»
.Στον διαγωνισμό πήραν μέρος φωτογράφοι από πάνω από 50 χώρες. Ο φιναλίστ που τιμήθηκε για τη φωτογραφία του «Show Time» με πρωταγωνιστές δύο αλογάκια της Παναγίας ακούει στο όνομα Hasan Baglar. Στην ξεχωριστή λήψη εμφανίζονται δύο αλογάκια της Παναγίας πάνω σε ένα κλαδί, με τεντωμένα τα μπροστινά τους πόδια προς τα πάνω.
Η κίνηση κάνει τα φτερά τους να ανοίγουν, αποκαλύπτοντας τα φανταχτερά τους χρώματα. Μάλιστα, η πόζα τους μόνο τυχαία δεν είναι. Οι κριτές ξεχώρισαν τη φωτογραφία ως «διασκεδαστική». «Ήταν μια ευκαιρία για φωτογραφία που δεν έπρεπε να χάσω. Είμαι τυχερός που ήμουν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή», δήλωσε ο φωτογράφος.
«Τα αλογάκια της Παναγίας δεν είναι εύκολο να τα βρεις και να τα δεις. Κρύβονται πολύ καλά. Αλλά εκείνη την ημέρα ήμουν πολύ τυχερός, καθώς βρήκα δύο να κάθονται δίπλα δίπλα. Όλα ήταν τέλεια, ο φωτισμός και το background ήταν ακριβώς όπως τα ήθελα. Προσπάθησα να έχω καθαρές λήψεις.
Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος, τα χέρια μου έτρεμαν και η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά. Ο καιρός ήταν ζεστός και ίδρωνα. Από την άλλη, ανησυχούσα μήπως χάσω την πόζα. Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου, ήταν σαν όνειρο. Όταν τα αλογάκια της Παναγίας είδαν το φλας της κάμεράς μου, έκαναν μια ενδιαφέρουσα κίνηση. Η φωτογραφία ήταν ιδιαίτερη καθώς δεν είχα ξαναδεί αυτή τη συμπεριφορά, ούτε παρόμοια φωτογραφία πουθενά πιο πριν. Εντυπωσιάστηκα και θεώρησα ότι και ο υπόλοιπος κόσμος θα έκανε το ίδιο.
Όσον αφορά στην πόζα, είναι φυσιολογική αντίδραση όταν αμύνονται. Όταν φοβούνται κάτι, σηκώνουν τα άκρα τους και ανοίγουν τα φτερά τους. Μοιάζουν με χαμογελαστό χορευτή. Τα δύο αλογάκια της Παναγίας φοβήθηκαν το φλας της κάμερας και αμέσως έλαβαν θέση άμυνας, μένοντας ακίνητα για περίπου 30 δευτερόλεπτα».» δήλωσε ο φωτογράφος.
.Στον διαγωνισμό πήραν μέρος φωτογράφοι από πάνω από 50 χώρες. Ο φιναλίστ που τιμήθηκε για τη φωτογραφία του «Show Time» με πρωταγωνιστές δύο αλογάκια της Παναγίας ακούει στο όνομα Hasan Baglar. Στην ξεχωριστή λήψη εμφανίζονται δύο αλογάκια της Παναγίας πάνω σε ένα κλαδί, με τεντωμένα τα μπροστινά τους πόδια προς τα πάνω.
Η κίνηση κάνει τα φτερά τους να ανοίγουν, αποκαλύπτοντας τα φανταχτερά τους χρώματα. Μάλιστα, η πόζα τους μόνο τυχαία δεν είναι. Οι κριτές ξεχώρισαν τη φωτογραφία ως «διασκεδαστική». «Ήταν μια ευκαιρία για φωτογραφία που δεν έπρεπε να χάσω. Είμαι τυχερός που ήμουν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή», δήλωσε ο φωτογράφος.
«Τα αλογάκια της Παναγίας δεν είναι εύκολο να τα βρεις και να τα δεις. Κρύβονται πολύ καλά. Αλλά εκείνη την ημέρα ήμουν πολύ τυχερός, καθώς βρήκα δύο να κάθονται δίπλα δίπλα. Όλα ήταν τέλεια, ο φωτισμός και το background ήταν ακριβώς όπως τα ήθελα. Προσπάθησα να έχω καθαρές λήψεις.
Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος, τα χέρια μου έτρεμαν και η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά. Ο καιρός ήταν ζεστός και ίδρωνα. Από την άλλη, ανησυχούσα μήπως χάσω την πόζα. Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου, ήταν σαν όνειρο. Όταν τα αλογάκια της Παναγίας είδαν το φλας της κάμεράς μου, έκαναν μια ενδιαφέρουσα κίνηση. Η φωτογραφία ήταν ιδιαίτερη καθώς δεν είχα ξαναδεί αυτή τη συμπεριφορά, ούτε παρόμοια φωτογραφία πουθενά πιο πριν. Εντυπωσιάστηκα και θεώρησα ότι και ο υπόλοιπος κόσμος θα έκανε το ίδιο.
Όσον αφορά στην πόζα, είναι φυσιολογική αντίδραση όταν αμύνονται. Όταν φοβούνται κάτι, σηκώνουν τα άκρα τους και ανοίγουν τα φτερά τους. Μοιάζουν με χαμογελαστό χορευτή. Τα δύο αλογάκια της Παναγίας φοβήθηκαν το φλας της κάμερας και αμέσως έλαβαν θέση άμυνας, μένοντας ακίνητα για περίπου 30 δευτερόλεπτα».» δήλωσε ο φωτογράφος.